Valtakunnallisella asiakaspalvelujärjestelmän uudistuksella Örum tavoittelee asiakkaiden odotusaikojen huomattavaa lyhentymistä ja lopulta jopa niiden poistamista. Näkyviä vaikutuksia ovat olleet muutokset puhelinnumeroissa ja sähköposteissa. Asiakkaan näkökulmasta suurin muuttuja on kuitenkin lyhentyvä vastausaika. Uudistus toteutettiin kesän 2017 aikana asteittain toimipaikka ja asiakaspalvelutiimi kerrallaan.
Örum vastaa toimillaan autotekniikassa lisääntyneen digitalisaation tuomiin haasteisiin, jotka näkyvät myös ihmisten välisissä yhteydenpito- ja kommunikaatiotavoissa ja käytettävien asiakaspalvelukanavien määrän kasvamisessa.
Saatavuuden ja valikoiman kehittämisen lisäksi Örumilla uskotaan tiedon ja tavoitettavuuden merkitykseen asiakaspalvelun laadun varmistamiseksi. – Uuden tekniikan tuomien mahdollisuuksien avulla pystymme tarjoamaan yhä parempaa palvelua. Yhdeksäntoista eri toimipisteen asiakaspalvelussa työskentelevän lähes 70 tukkumyyjän tiedot ja taidot voidaan hyödyntää uuden ratkaisun avulla entistä tehokkaammin, kerrotaan Örumin asiakaspalvelusta. Ero menneeseen on huomattava.
Örumin toimipisteiden asiakaspalvelun ja myynnin yhteystiedot löytyvät täältä >>
Kaikki numerot eivät muuttuneet uudistuksessa. Esimerkiksi Örumin hyötyajoneuvo- ja teollisuusosastojen yhteystiedot säilyivät entisellään. Myös puhelinvaihteen numero säilyi.
Örumin uuden asiakaspalvelujärjestelmän takana on suomalainen teknologia- ja palvelutalo Provad Oy. Lisätietoja löydät myös Provadin omasta tiedotteesta ja Provadin sivustolta.